نوشته شده توسط : alireza
هافبک تیم استقلال تهران با تکذیب دوباره خبر خداحاظی از فوتبال در صورت مصدومیت مجدد گفت: هنوز هم می گویم برخی ها از قول من دروغ نوشتند.

مجتبی جباری خاطرنشان کرد: خبری را که هفته های گذشته به نقل از من در خصوص خداحافظی از فوتبال در صورت مصدومیت دوباره منعکس کردند کذب محض است.



وی ادامه داد: پیش از این هم گفته بودم چنین صحبتی را انجام ندادم و اکنون هم در مورد حرفی که زدم تاکید دارم و مطمئن باشید برخی ها از قول من دروغ نوشته اند.


وی افزود: آنهایی که چنین صحبت هایی را منتشر کردند باید حرف خود را ثابت کنند و اگر مدرکی دارند آن را آشکار کنند تا حقیقت روشن شود.



جباری به ایسکانیوز گفت: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بتوانم در استقلال یکی از مهره های تاثیر گزار باشم و بتوانم برای این تیم موفقیت کسب کنم.


هافبک تیم استقلال عنوان کرد: استقلال در دیدار با شهرداری



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امیرحسین صادقی در بازی با پاس و از دقیقه سه از ناحیه مچ پا مصدوم و با همان وضعیت تا دقیقه نود در زمین ماند تا عضله پشت پایش خونریزی كرده و بازی‌های بعدی استقلال را از دست بدهد. مدافع آبی‌پوشان در بازی با شهرداری غایب بود و احتمالا دو هفته دیگر برای بازی با ذوب‌آهن می‌رسد. به همین بهانه برای آگاهی از آخرین شرایط او و عملكرد استقلال در نیم فصل دوم گفت‌وگویی را با صادقی انجام دادیم كه به شرح زیر است:

از آخرین وضعیت خودت شروع كنیم.
تعریفی ندارد و باید چند جلسه دیگر فیزیوتراپی كنم تا آماده شوم.
پس چرا این مصدومیت‌ تو طولانی شد؟
در بازی با پاس دقیقه سه بازی پایم آسیب دید و با همان وضعیت در زمین ماندم تا دچار خونریزی شده و بدتر شود.
این نشان می‌دهد كه استقلال در این روزها با مصدومیت‌هایی تو و میداوودی با بدشانسی روبه‌رو و گرفتار فقر بازیكن شده است!
همین‌طور است فقط من مانده‌ام كه تا دو هفته پیش می‌گفتند تیم خوش شانس‌ها و حالا این طور گرفتار بدشانسی‌ شده‌ایم.
بازی با شهرداری را چطور دیدی؟
این هم یكی دیگر از بدشانسی‌های ما بود. دایما روی دروازه آنها حمله‌ور بودیم اما توپ‌هایمان توی گل نرفت. یك نیمه كه به طور كامل در زمین حریف خیمه زده بودیم و به نظر من شهرداری خوش‌شانس بود.
اما شما هم در دقیقه 94 شانس آوردید كه میثم بائو با بی‌دقتی به توپ ضربه زد!
خب تیمی كه سرتا پا حمله است گرفتار ضدحمله هم می‌شود. آن صحنه هم به نظر من مساله خاصی نبود.
اما شما چند موقعیت را گل نكردید و تیمی كه نزند محكوم به گل خوردن است كه نزدیك بود گرفتار این بلا شوید!
ضد حمله خوبی بود ولی آن طور هم نبود كه بگوییم شانس آوردیم.
فكر می‌كنی كی به بهبودی می‌رسی و برمی‌گردی؟
دو هفته دیگر وقت می‌خواهم تا آماده شوم و فكر می‌كنم برای بازی با ذوب در خدمت تیم باشم.
این روزها بازیكنان تیم‌تان به خاطر نبود جایگزین در روی نیمكت فشار زیادی را تحمل می‌كنند!
قبول دارم فقر بازیكن داریم و بچه‌ها فشار زیادی را در بازی‌ها و تمرینات تحمل می‌كنند اما باید جواب هواداران را داد و با نتایج خوب آنها را خوشحال كنیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: امیرحسن , صادقی ,
:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با هورا ملا محمد برخوردی خواهیم کرد تا از این به بعد خوش‌قول شود.



منصور پورحیدری درباره غیبت هوار ملا محمد در تمرین استقلال با وجود قرارداد با این تیم اظهار داشت: او نمی تواند به استقلال نیاید. هوار بازیکن استقلال است و باید در تمرینات شرکت کند.
وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان عراقی همیشه نشان داده اند که بدقول هستند و چرا استقلال سراغ چنین بازیکنی رفته، عنوان کرد: طوری با او برخورد می کنیم که خوش قول شود. ما بازیکن گرفته ایم که استفاده کنیم نه اینکه فقط بگوییم بازیکن جذب کرده ایم. بازیکن باید طبق خواسته باشگاه عمل کند نه اینکه باشگاه با خواسته بازیکن راه بیاید.
پورحیدری تاکید کرد: هوار به ازای هر روز غیبت جریمه خواهد شد. وقتی قرارداد داریم با او طبق قانون برخورد می شود.

وی در مورد حضور کندو مهاجم آفریقایی در تمرین استقلال گفت: او همین طوری در تمرین شرکت کرده بود و از فردا هم دیگر در تمرین شرکت نمی کند. استقلال امسال دیگر نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند. می خواستند او را برای سال آینده مورد ارزیابی قرار دهند.
سرپرست باشگاه استقلال در مورد جلسه کمیته فنی امروز تصریح کرد: جلسه در مورد لیگ قهرمانان آسیا بود و تصمیم گرفته شد اولین کاری که انجام شود ارسال اسامی به AFC باشد.
پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا نام میلاد میداودی نیز در لیست ارسالی خواهد بود یا خیر گفت: اول باید دید که عمل جراحی وی به چه صورت خواهد بود. میداودی بازیکن استقلال است و به هر حال نام او هم می تواند به لحاظ روحی وزنه تیم را بالا ببرد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

احتمال حذف نام میداودى از لیست آبى ها بسیار است ....

کمیته فنى تیم استقلال براى بررسى شرایط حضور میلاد میداودى در این تیم جلسه فورى تشکیل مى دهد تا وضعیت این مهاجم را مورد بررسى قرار دهند و در خصوص حضور وى در فهرست نهایى آبى ها تصمیم گیرى کند. وضعیت پاى مصدوم میداودى مشخص نیست و در صورت انجام عمل جراحى نیز این بازیکن تا پایان فصل قادر به همراهى تیم استقلال نیست، به همین دلیل قرار است در این جلسه با حضور اعضاى کمیته فنى و مربیان تیم استقلال در خصوص آینده مهاجم آبى ها در این تیم تصمیم گیرى شود.گفتنى است عمل جراحى میداودى قطعى شده است، اما این تیم براى حضور در مسابقات آسیایى که اوایل اسفند ماه آغاز مى شود، به میداودى نیازمند است، اما این بازیکن تا پایان فصل و شاید بیشتر از این مدت نیاز به درمان پاى مصدوم خود دارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به فکر جذب مهاجم سرزن خارجى هستیم
على فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: نمى توان هم قطبى را تخریب کرد و هم حقى به او نداد و قرارداد با شیمیزو حق طبیعى این مربى بود.
سرپرست باشگاه استقلال و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره بازى مقابل شهردارى تبریز، عدم حضور هوار محمد، وضعیت میلاد میداودى و شرایط افشین قطبى صحبت هاى زیر را مطرح کرد:
از میزبانى به خوبى استفاده نکردیم
استقلال مقابل شهردارى تبریز خوب بود اما فوتبال همین است. یکى از دلایلى که توانسته ایم امتیاز بگیریم حمایت هاى هواداران بوده است و از میزبانى خود استفاده کردیم. دیدارى که مى توانست ،۳۰ ۴۰ هزا هوادار را به ورزشگاه بکشاند با کمتر از هزار نفر و سوت و کور برگزار شد. براى شهردارى تبریز هم یک امتیاز مهم بود. آنها خوب دفاع و به خوبى استقلال را کنترل کردند.
ما ۲ امتیاز خوب را از دست دادیم.
بازیکنى که حرفه اى پول مى گیرد باید حرفه اى هم رفتار کند
من فکر نمى کنم ایمان مبعلى به داور توهینى کرده باشد اما در مورد توهین به آرش برهانى باید منتظر گزارش مربیان باشم. باید از خودشان پرسید که قضیه چه بوده است. در صورتى که چنین اتفاقى رخ داده باشد کمیته انضباطى باشگاه به اندازه بزرگى قضیه تصمیم گیرى خواهد کرد. بازیکنى که حرفه اى پول و حقوق مى گیرد باید حرفه اى هم رفتار کند. اینجا باشگاه استقلال است و همه باید شرایط را درک کنند.
۳ امتیاز مسلم ما را گرفتند
گل صحیح ما را داور آفساید اعلام کرد اما کسى صدایش در نیامد. ۳ امتیاز مسلم را از ما گرفتند اما جار و جنجال به پا نمى کنیم. همه به اشکلات داورى براى حریفان ما نگاه مى کنند اما ضررهایى که به استقلال
مى رسد را نمى بینند.
از هوار باید پرسید چرا نیامده است
هوار ملا محمد قرار بود چهارشنبه بیاید اما اعلام شد که به دلیل مشکلات پروازى از عراق به ایران نتوانسته بیاید و سپس قرار شد از بیروت بیاید که آن هم با مشکل روبرو شد. تا ساعت ۲۴ دیشب هم به تهران نیامده بود. باید منتظر ماند تا او بیاید و دلایل غیبتش را بپرسیم.
در مورد میداودى خواستم عجله نشود
قرار بود میلاد میداودى تحت جراحى قرار گیرد اما من از دکتر نوروزى خواستم پرونده او را به ،۷ ۸ پزشک دیگر هم نشان دهد. به هر حال او جوان است و باید به فکر آینده او هم باشیم و بى جهت پایش را به تیغ جراحى نسپاریم. من خواستم بدون عجله در مورد میداودى تصمیم گیرى شود. شاید هم عمل شود.
به فکر جذب مهاجم سرزن خارجى هستیم
با توجه به اینکه میداودى را براى مدتى در اختیار نداریم باید با دوستان مشورت کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود. ما به دنبال جذب مهاجم خارجى سرزن هستیم. هوار ملا محمد هم به تیم اضافه شود شرایط تیم بهتر مى شود. البته باید تیم هماهنگ تر شود ولى اکنون به لحاظ بازیکن شرایطمان از پرسپولیس و سایر تیم ها بهتر است.
شاید در دستگردى تمرین کنیم
این احتمال وجود دارد که تمرینات استقلال را به دستگردى انتقال دهیم. به لحاظ امکانات استخر و سونا اکنون با محدودیت هایى روبرو و در حال رایزنى هستیم.
قطبى حق دارد براى آینده خود تصمیم گیرى کند
جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هنوز تشکیل نشده است. معتقدم قطبى حرفه اى است. البته خوب بود که او تمام توانش را براى تیم ملى مى گذاشت تا در جام ملت هاى آسیا قهرمان شود و سپس با همان تیم ایران به کار خود ادامه دهد اما در تصمیمى که حقش است با تیم شیمیزوى ژاپن قرارداد بست. وقتى او مى داند تا چه تاریخى با ایران قرارداد دارد حق دارد براى بعد از این تاریخ برنامه ریزى کند. نمى شود که ما هم قطبى را تخریب کنیم و دست و پاى او را ببندیم و بعد او کارى هم نکند. خودم در مورد قطبى زیاد حرف زده ام اما او شخصیت حرفه اى دارد. نه صحبت هاى من را به حساب دشمنى گذاشته و نه من از رفتار او چیز دیگرى تلقى
کرده ام. این قرارداد حق طبیعى قطبى بود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در تمرین صبح امروز استقلال سرمربی این تیم به دلیل حضور در جلسه کمیته فنی غایب بود.


تمرین استقلال ساعت 10:30 در زمین نوبنیاد آغاز شد و پرویز مظلومی و منصور پورحیدری به دلیل حضور در جلسه کمیته فنی باشگاه غایب بودند.
* محمد محمدی، امیرحسین صادقی، مهدی امیر‌آبادی و فرهاد مجیدی نیز به دلیل مصدومیت در تمرین حاضر نبودند.
* بازیکنان استقلال در حین تمرین از وضعیت حضور هوار ملا محمد در این تیم می پرسیدند و بحث امروز آنها این بازیکن عراقی بو



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هافبك برزیلی استقلال در روزی كه به نظر می‌رسید در تركیب اصلی این تیم قرار بگیرد، بار دیگر از روی نیمكت بازی استقلال را تماشا كرد!
در بازی دیروز دسوزا مثل هموطنش آندره لوییز از روی نیمكت بازی را نگاه كرد تا بار دیگر نیمكت‌نشینی را در استقلال تجربه كند. این نیمكت‌نشینی در حالی اتفاق افتاد كه قبل از بازی با شهرداری، پرویز مظلومی گفته بود به احتمال فراوان در این بازی از 2 هافبك دفاعی بهره
خواهد گرفت.
مظلومی اما دسوزا را روی نیمكت نشاند تا تنها با یك هافبك دفاعی مقابل حریفش قرار بگیرد. دسوزا نیمه دوم با چهره‌ای در هم پیچیده و ناراحت از روی نیمكت بازی را تماشا می‌كرد و حتی وقتی مظلومی به این برزیلی گفت برای گرم كردن پشت دروازه برود این بازیكن در اوج بی انگیزگی این كار را كرد. مظلومی برای اینكه نشان بدهد هیچ علاقه‌ای به استفاده از دسوزا ندارد بین نیمه آندره لوییز را وارد میدان كرد!



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: دسوزا ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هافبک تیم فوتبال استقلال از امروز(دوشنبه) اجازه حضور در تمرینات این تیم را دریافت کرد.



"ایمان مبعلی" پس از اینکه دیروز (یکشنبه) از سوی "پرویز مظلومی" اجازه حضور در تمرینات گروهی را بدست نیاورد، باتوجه به جریمه‌ای که باشگاه برای او در نظر گرفت و این جریمه را پذیرفت از امروز در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شد تا همراه با سایرین به آماده‌سازی خود بپردازد.
گفتنی است؛ جریمه 10 میلیونی مبعلی از قرارداد او کسر خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: مجوز ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی استقلال هر گونه درگیری در رختکن را تکذیب می کند و می گوید که این اخبار صحت ندارد.

پرویز مظلومی در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت:« با ایمان مبعلی برخورد خواهیم کرد و این بازیکن به دلیل بی‌انضباطی در جریان بازی با شهرداری با جریمه سنگینی از سوی باشگاه مواجه می‌شود.»
مظلومی در ادامه، درگیری مبعلی و برهانی در رختکن استقلال را تکذیب کرد و گفت:« مبعلی پس از بازی به رختکن نیامده بود که بخواهد با برهانی درگیر شود و این خبر اصلا صحت ندارد.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای پیگیری دیدارهای این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و دیدار با فولاد خوزستان امروز در حالی برگزار شد که پرویز مظلومی در محل تمرینات حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علت غیبت سرمربی تیم استقلال تهران در تمرینات امروز دوشنبه این تیم جلسه‏ای بود که به طور همزمان در محل باشگاه استقلال و با حضور سرپرست باشگاه برگزار شد.

در هر صورت در غیاب پرویز مظلومی تمرین صبح روز دوشنبه تیم استقلال تهران از ساعت 10:30 و در ورزشگاه تربیت بدنی صنایع دفاع آغاز شد.

در این جلسه تمرینی ابتدا بازیکنان حدود 30 دقیقه به کارهای سرعتی و کششی پرداختند. سپس حدود 30 دقیقه به سالن وزنه رفته و زیر نظر مربی بدنساز تیم وزنه زدند. انجام دوباره کارهای سرعتی و کششی برای مدت 15 دقیقه بخش پایانی تمرینات امروز آبی پوشان بود. در مجموع تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در برگیرنده کارهای کششی و هوازی بود.

فرهاد مجیدی، محمد محمدی، امیرحسین صادقی و مهدی امیرآبادی نیز بازیکنان غایب در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بودند.

"کندو" بازیکنی کامرونی که روز گذشته در تمرین استقلال حضور پیدا کرده بود، امروز نیز در تمرینات این تیم حاضر بود و در سایر بازیکنان در مراحل آماده سازی تیم شرکت کرد.

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 12 به پایان رسید و این تیم فردا راس ساعت 15 تمرینات خود را جهت دیدار مقابل فولاد خوزستان که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، انجام خواهد داد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()