نظری جویباری: برخی بازنده‌ها بی‌جهت جوسازی می‌كنند
نوشته شده توسط : alireza
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، علی نظری جویباری معاون اول باشگاه استقلال گفت: قبول دارم تیم استقلال جمعه نمایش خوبی نداشت. به هر حال در طول برگزاری 34 هفته مسابقه گاهی پیش می‌آید كه بنابر دلایلی یك تیم عملكرد فنی خیلی خوبی نداشته باشد. جالب‌تر آنكه كادرفنی استقلال آنقدر جرات دارد كه با شهامت بگوید حق ما برد نبوده و مانند برخی از افراد و تیم‌ها باخت و یا عملكرد تیمی خود را به مسائل بی‌ربط ارتباط ندهد.
وی افزود: متاسفانه این روزها آقایان بازنده مدام جوسازی می‌كنند. در مسابقه سایر تیمها پنالتی حریفشان گم می‌شود، بازیكنشان توی صورت حریف می‌زند ولی اخراج نمی‌شود، بازیكنشان باید كارت دوم را بگیرد ولی جلوی چشم همه اخراج نمی شود و جالب‌تر آنكه در انتها از داوری طلب ‌كار هستند چون باخته‌اند و باید اینگونه فرافكنی كنند.
وی ادامه داد: واقعا دلیل این همه كم‌لطفی را نمی‌دانم. همه چیز پس از پیروزی در دربی آغاز شد. یك هجمه ناجوانمردانه علیه استقلال به راه افتاده است. شما نظر كارشناسان شناخته شده داوری را بخوانید. آنها صحنه‌های داوری را تایید كردند و حال دیگر اگر برخی از آقایان بیشتر از كارشناسان داوری علم دارند دیگر مشكل استقلال نیست و هرگز مظلوم‌نمایی نخواهیم كرد و هنگامی كه ببازیم یا خوب نباشیم جرأت بیان آن را داریم.
نظری تصریح كرد: امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانیم پیروز باشیم و هم هواداران را به لحاظ دیدن یك بازی خوب راضی به منازل بفرستیم هرچند اولویت با كسب 3 امتیاز است كه خوشبختانه توان رسیدن به آن را داریم و برعكس برخی از تیم‌ها در میدان امتیاز می‌گیریم و نیازی به فرافكنی و دروغ‌پردازی نداریم.
نظری در انتها گفت: متاسفانه این روزها اگر استقلال ببازد و سایر تیم‌ها ببرند مشكل داوری وجود ندارد ولی اگر استقلال پیروز باشد ناگهان مشكل داوری ظهور می‌كند! در هر حال شانس جزئی از فوتبال است. مگر استقلال در نیمه اول بازی با پرسپولیس نباید 4 گل می‌زد؟ مگر در آبادان در نیمه اول چندین موقعیت صددرصد را از دست نداد؟ حالا یك روز هم حریف نمی‌تواند از موقعیت‌های خود استفاده كند. ما در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم ولی جمعه در دقایقی بی‌دقتی مهاجمان حریف باعث شد ما گل نخوریم و این دیگر ارتباطی به مجموعه استقلال ندارد.

 





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: