پس از آشتی کنان با صادقی/ قربانی: سوءتفاهماتی بود که برطرف شد/ از کلمه قهر خوشم نمی‌آید
نوشته شده توسط : alireza

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه لفظ قهر و آشتی زیاد برایم جالب نیست، گفت: من و امیرحسین قهر نبودیم که حالا آشتی کنیم. سوءتفاهماتی بود که انشاءالله برطرف شده است.

"پیروز قربانی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره آشتی‌کنانش با امیرحسین صادقی اظهارداشت: آشتی‌کنانی به آن صورت که می‌گویید، در کار نبود. سوءتفاهمی بود که برطرف شده. خیلی از لفظ قهر و آشتی خوشم نمی‌آید. قبلا هر دوی ما علیه یکدیگر حرفهایی را به زبان آورده بودیم. به هر حال سوءتفاهماتی بود که برطرف شد.

وی درباره تعطیلات چند روزه‌ای که بین لیگ برتر افتاده، تصریح کرد: این تعطیلات تحت هر شرایطی برای هیچ تیمی خوب نیست. تیمها همه جوره از این تعطیلات ضرر می‌کنند فقط برای تیمهایی مناسب است که مربی‌شان تازه به این تیم آمده.

مدافع تیم مس ادامه داد: در این تعطیلات اردویی را در کیش برپا می‌کنیم و روند بازیهای خوبمان را در ادامه لیگ ادامه می‌دهیم. شاید حذف شدن از جام حذفی برایمان خوب شد چون تیم ما توان جنگیدن در 2 جبهه را ندارد ضمن اینکه ما در شرایطی حذف شدیم که تازه داشتیم اوج می‌گرفتیم.

قربانی با اشاره به بازی با شاهین تأکید کرد: این بازی به دلیل اینکه در شهر بوشهر برگزار می‌شود سخت است. تیم شاهین خوب فوتبال بازی می‌کند و از کادر فنی خوبی نیز بهره می‌برد.

وی درباره شرایط تیمش اظهارداشت: تیم ما شرایط خوبی دارد اما ایده‌آل نیست چون هنوز در رده چهارم جدول هستیم. هر وقت جزو 2 تیم بالای جدول قرار بگیریم می‌توانیم ادعا کنیم ایده‌آل هستیم. بازیکنان ما جوان هستند امیدوارم در ادامه دچار غرور نشوند.

مدافع تیم مس گفت: الان خیلی زود است درباره جایگاه مس صحبت کنم. تا پایان فصل هفته‌های زیادی مانده است.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: