محمدی: ما اجازه نداریم شاهین ها گلزنی کنند
نوشته شده توسط : alireza

دروازبان تیم استقلال که در بازی مقابل شاهین بوشهر چند ضربه بازیکنان این تیم جنوبی را مهار کرد معتقد است که شاهین حملات بسیاری روی دروازه ی استقلال داشت و مدافعان استقلال از گلزنی آنها جلوگیری کردند، این در حالیست منتقدان به این مسئله توجهی ندارند.

محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: استقلال نیمه اول مقابل شاهین را منطقی کار کرد و دو گل هم به ثمر رساند اما نیمه دوم عقب کشیدیم و آنها درصدد جبران آمدند، کاملاً مشخص بود که شاهین سعی در جبران 2 گل دریافتی دارد،‌ اما از گل زنی آنها جلوگیری کردیم.
وی ادامه داد: خیلی ها دوست ندارند واقعیت را ببینند، به هرحال هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و استقلال ازموقعیت هایش استفاده کرد، اما بازیکنان نتوانستند ضربات آخر را خوب بزنند و ما اکثر ضربات آنها را مهار کردیم.
به عنوان یک دروازبان، در کادر دفاعی تیم سهیم هستم و نمی توانم از مدافعان تیم خود انتقاد کنم، چون می دانم آنها نهایت تلاش خود را به کار می بندند تا استقلال گلی را دریافت نکند، اما در لحظاتی، حتی بهترین مدافعان هم دچار اشتباه سهوی می شود و این مسئله در هر تیمی کاملاً ‌طبیعی است





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: