مظلومی: مرفاوی درست می‌گفت؛ اسامی حاشیه‌سازان را با مدرك فاش می‌كنم
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از دیدار فردا مقابل شاهین بوشهر در چارچوب جام حذفی اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. مجبور شدیم در این هفته تغییراتی در نوع تمرینات بدنی انجام دهیم و اندكی پرفشار كار كردیم.
وی افزود: در هفته گذشته و پس از بازی با شاهین تیم ما كلا دچار مشكلاتی بود كه به نوع تمرینات برمی‌گشت. به هر حال ما بازی‌های زیادی را پیش رو داریم و باید بدن‌ها را آماده كنیم.

سرمربی استقلال در خصوص مصدومان این تیم گفت: جا دارد از كادر پزشكی تشكر كنم كه بازیكنان را یكی یكی به جمع ما می‌رساند. یوسفی، جباری و مبعلی دچار مصدومیت هستند و فرهاد مجیدی امروز تمرین خوبی را پشت سر گذاشت و اگر نیاز باشد از او استفاده خواهیم كرد. همچنین مشكل میلاد میداودی برطرف شده و او به این دیدار خواهد رسید.
مظلومی در خصوص اهمیت بازی با شاهین بوشهر گفت: این دیدار تك حذفی است و بازیكنان ما حق اشتباه ندارند. باید بدانند كه فرصت جبران وجود ندارد. شاهین تیم خوبی است و در بازی‌های قبلی مسئله را ثابت كرده است.
وی در خصوص ناراحتی هواداران در بازی گذشته از عملكرد این تیم گفت: من در تیم‌هایی كه حتی ضعیف‌تر بوده‌اند فوتبال هجومی از بازیكنانم خواسته‌ام. در بازی قبل نیز به ناچار به لاك دفاعی فرو رفتیم چون در بعضی از نقاط زمین دچار مشكل هستیم و از بازیكنان در پست‌های غیر تخصصی استفاده می‌كنیم.
وی گفت: تمام فكر و ذكر بازیكنان در نیم فصل اول جمع آوری امتیازات است اما ما خودمان را در كورس نگه می‌داریم تا در پایان نیم فصل 2 ، 3 بازیكن به خدمت بگیریم.

مظلومی با تاكید بر اینكه عده‌ای به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند گفت: برخی بحث معاوضه بازیكنان را مطرح می‌كنند كه این مسئله را تكذیب می‌كنم و مطمئن هستم عده‌ای به دنبال شیطنت هستند. ما نمی‌خواهیم میلاد میداودی را از دست بدهیم چون او بهترین بازیكن استقلال محسوب می‌شود. چطور می‌شود یك مربی بهترین بازیكن تیمش را نخواهد. البته این شیطنت‌ها در استادیوم آزادی هم افتاد و من به این مسئله واقف هستم. عده‌ای تصور نمی‌كردند كه تیم ما اینگونه نتیجه بگیرد و چه از داخل استادیوم و چه از بیرون به دنبال حاشیه سازی هستند.
مظلومی یادآور شد: به عنوان سرمربی استقلال باید اسم بازیكنی را كه نمی‌خواهم به باشگاه اعلام كنم و حتی صراحتا می‌گویم شاید در پایان نیم فصل اسم 2 ، 3 بازیكن را بدهم و آنها را در اختیار باشگاه قرار دهم اما میلاد میداودی جزو این بازیكنان نیست.
سرمربی استقلال در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینكه آیا ایمان مبعلی در این لیست حضور دارد، گفت: تا به امروز اسمی از كسی نبرده‌ام و قرار است در پایان نیم فصل این اسامی را اعلام كنم.

مظلومی در خصوص اینكه فتح الله زاده در مصاحبه‌ای اعلام كرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مدعی خواهد بود، گفت: آقای فتح الله زاده حق دارد اما ایشان در كمیته‌های فنی كه تشكیل می‌شود می‌بییند كه چه مشكلاتی داریم. از ابتدای فصل تاكنون مشكلات زیادی داشته‌ام و هیچ وقت بازیكنانم تمام و كمال در اختیارم نبود. چند بازیكن رباط پاره كرده داشتیم كه اینها تازه به جمع ما اضافه شدند. جباری را در اختیار ندارم. آرش را بعد از دربی از دست داده‌ام و دستم خالی مانده است. تنها هفته‌ای كه بازیكنانم را كامل در اختیار داشتم بازی با پرسپولیس بود و می‌بینید كه بازیكنی مثل سید صالحی هنوز به جمع تیم ما اضافه نشده و حتی شكوری به شرایط بازی نرسیده است.

وی تصریح كرد: من به دنبال بازی تدافعی نیستم اما باید توجه كنم كه با توجه به داشته‌هایم امتیازی را از دست ندهم. می‌دانم كه در استقلال به كسی كه نتیجه نگیرد فرصت نمی‌دهند اما شك نكنید كه در آسیا بهتر خواهیم بود. از كانون هواداران استقلال هم تشكر می‌كنم كه شرایط خوبی را روی سكوهای ورزشگاه‌ها به وجود آورده‌اند.
مظلومی افزود: خواهش من از هواداران این است كه دقت كنند چون عده‌ای كه استقلال را دوست ندارند به دنبال حاشیه سازی هستند و شیطنت می‌كنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینكه سال گذشته نیز صمد مرفاوی از وجود چنین نفراتی اظهار ناراحتی می‌كرد گفت: اگر آقای مرفاوی سال گذشته چنین بحثی را مطرح كرد امسال هم چنین نفراتی وجود دارند و مطمئن باشید زمانی اسم این نفرات را فاش خواهم كرد. هیچ ترسی از بابت این صحبت‌ها ندارم و روزی با مدرك آنها را معرفی می‌كنم و به آنها می‌گویم كه حواسشان را جمع كنند.
سرمربی تیم استقلال در خصوص پیوستن نشات اكرم به این تیم گفت: با نشات اكرم قراردادی بسته نشده و تنها مذاكره‌ای صورت گرفته است. چه كسی گفته این بازیكن به استقلال پیوسته است؟ آنها سر یك مسئله مالی مشكلاتی داشتند و باید ببینیم آیا این مشكلات حل شده یا خیر.
وی در خصوص قادر حسن گفت: این بازیكن هنوز به ایران نیامده و ظاهرا مشكلات ویزا دارد. نمی‌دانم چرا به ایران نمی‌آید اما قرارداد داخلی با او امضا شده و باید منتظر چنین بازیكنی بنشینیم.

به گزارش فارس، پرویز مظلومی در خصوص اینكه در جریان صحبت‌های فتح الله زاده و امیر قلعه نویی قرار دارد و آیا این صحبت‌ها در خصوص پیوستن مهدی كریمیان به استقلال بوده است یا خیر، گفت: آنها صحبت‌های دوستانه را با یكدیگر انجام داده‌اند و می‌توانند باز هم با هم صحبت كنند. اما من مهدی كریمیان را نمی‌خواهم و چنین مسئله را تایید نمی‌كنم.
سرمربی استقلال درباره اینكه به نظر می رسد در تمرین پنالتی تصمیم گرفته اید از وحید طالب لو مقابل شاهین استفاده كنید، گفت: نه، هنوز معلوم نیست كه از كدام گلر استفاده كنم.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: