خبر خوشحال کننده از سوی قام مقام باشگاه استقلال
نوشته شده توسط : alireza

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: باشگاه خواهان به خدمت گرفتن محمد غلامی مهاجم تیم استیل آذین است، اما این بازیکن با وحید طالب لو معاوضه نمی شود.
علی نظری جویباری در خصوص پیوستن محمد غلامی به تیم استقلال اظهار داشت: پرویز مظلومی سرمربی تیم اعلام کرده است که به این بازیکن برای نیم فصل دوم نیاز دارد، اما قرار نیست با وحید طالب لو دروازه بان استقلال جا به جا شود.
وی با اشاره به این که با وحید طالب لو و پرویز مظلومی در این خصوص صحبت کرده است، گفت: قرار نیست طالب لو به تیم دیگری منتقل شود، چرا که هم دروازه بان و هم سرمربی تمایل دارند در استقلال با یکدیگر همکاری کنند.
قائم مقام باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که غلامی به جای کدام بازیکن به استقلال می آید؟ تصریح کرد: هنوز این موضوع مشخص نیست و منتظر لیست مازاد سرمربی تیم هستیم.
وی گفت: هر زمان مظلومی نام بازیکنانی که به کارش نمی آیند را مطرح کند، در این خصوص تصمیم می گیریم.
نظری با اشاره به مذاکره با نشاط اکرم هافبک عراقی، یادآور شد: هر چند صحبت ها و مذاکراتمان با این بازیکن نهایی شده بود و قرار بود وی پنجشنبه هفته گذشته به تهران بیاید، اما مدیر برنامه های نشاط اکرم در آخرین تماس باز هم مبلغ قرارداد را بالا برد.
وی ادامه داد: این بازیکن علاوه بر مبلغ قرارداد مورد توافق حدود 60 میلیون تومان دیگر درخواست کرد که با آن مخالفت کردیم.
وی افزود: اگر نشاط اکرم مواد قرارداد مورد توافق قبلی را بپذیرد یقینا می تواند در استقلال بازی کند.
نظری در خصوص پیشنهاد دیگر نشاط اکرم از کشورهای عربی گفت: از این موضوع خبر ندارم، ما با این بازیکن توافقات خود را انجام داده بودیم و روی توافق قبلی خود هستیم.
وی با شایعه دانستن خبر معاوضه میداودی با ادینهوو، مهاجم تیم مس کرمان تاکید کرد: این مطالب فقط کار حاشیه سازان استقلال در روزنامه هاست و صحبتی بین دو باشگاه مس و استقلال در این خصوص صورت نگرفته است.
نظری با رد خبر پیوستن نامجو مطلق به استقلال و جدایی پورحیدری از این تیم خاطر نشان کرد: در این خصوص سرمربی تیم تصمیم می گیرد و آن را به باشگاه اعلام می کند که تاکنون چنین چیزی وجود نداشته است.
وی گفت: نامجو مطلق پیش از شروع فصل گزینه اول مظلومی برای نشستن روی نیمکت استقلال بود که وی این پیشنهاد را از همان ابتدا رد کرد.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: