فهرست بازیکنان
نوشته شده توسط : alireza

فهرست نهایی تیم استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان 2011 آسیا در هفته نخست بهمن ماه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.
مشاور بین الملل باشگاه استقلال در گفت و گوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: آئین نامه رسمی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دیروز رسما ابلاغ شد و بر این اساس باشگاه های حاضر در رقابتهای سال 2011 تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 12 بهمن ماه فرصت دارند فهرست نهایی بازیکنان خود را به کمیته مسابقات ای اف سی ارسال کنند.
محمد حیرانی افزود: هر تیم می تواند بین 18 تا 30 بازیکن را به کنفدراسیون معرفی کند و کار تشکیل پرونده بازیکنان بر اساس لیست بازیکنان حاضر در لیگ برتر از هفته گذشته آغاز شده است. اما فهرست نهایی با نظر کادر فنی در هفته نخست بهمن و چند روز پیش از مهلت نهایی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به نظم حاکم بر روند تکمیل مدارک استقلال افزود: بحمد ا... در دوسال اخیر یکی از منظم ترین باشگاههای لیگ قهرمانان بوده ایم و سال گذشته هم از سوی کنفدراسیون به خاطرمنظم بودن و کامل بودن مدارک رسما نامه تقدیر دریافت کردیم. امسال هم دبیرخانه و بخش بین الملل باشگاه با تجربه ای که از دو سال اخیر داشتیم، کار تکمیل پرونده تک تک بازیکنان و کادر فنی را آغاز کرده و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: لیگ قهرمانان , لیستبازیکنان , اسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: