حیرانی: لیست استقلال هفته نخست بهمن ارسال می‌شود
نوشته شده توسط : alireza

فهرست نهایی تیم استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان 2011 آسیا در هفته نخست بهمن ماه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.
به گزارش ایلنا، محمد حیرانی، مشاور بین الملل باشگاه استقلال با تایید این خبر به سایت باشگاه استقلال گفت: هر تیم می‌تواند بین 18 تا 30 بازیکن را به کنفدراسیون معرفی کند. کار تشکیل پرونده بازیکنان براساس لیست حاضر در لیگ برتر از هفته گذشته آغاز شده است. اما فهرست نهایی با نظر کادر فنی در هفته نخست بهمن و چند روز پیش از مهلت نهایی انجام خواهد شد.
حیرانی با تاكید بر اینكه تیم‌ها تا روز 12 بهمن برای ارسال اسامی نهایی خود فرصت دارند: آیین‌نامه رسمی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه ابلاغ شد و بر این اساس باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های سال 2011 تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه،12 بهمن ماه فرصت دارند فهرست نهایی بازیکنان خود را به کمیته مسابقات AFC ارسال کنند.
او ادعا كرد كه باشگاه استقلال سال گذشته به خاطر منظم بودن در ارسال اسامی رسما از AFC تقدیر نامه گرفت: در دو سال اخیر یکی از منظم‌ترین باشگاه‌های لیگ قهرمانان بوده‌ایم و سال گذشته هم از سوی کنفدراسیون به خاطر منظم بودن و کامل بودن مدارک رسما نامه تقدیر دریافت کردیم. امسال هم دبیرخانه و بخش بین‌الملل باشگاه با تجربه‌ای که از دو سال اخیر داشت، کار تکمیل پرونده تک تک بازیکنان و کادر فنی را آغاز کرده و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: