پرویز مظلومی:این پاس با جام حذفی تفاوت داشت
نوشته شده توسط : alireza


 

پرویز مظلومی پس از پیروزی خانگی در هفته هفدهم مقابل پاس همدان گفت: پاس همدان نسبت به جام حذفی کاملا متفاوت نشان داد.

00016579.jpg

 

تیم فوتبال استقلال تهران دیدار خانگی هفته‌ی هفدهم را مقابل پاس همدان با پیروزی 3 بر 2 پشت سر گذاشت.

سرمربی استقلال در پایان بازی گفت: بازی خوب و زیبایی را از جانب دو تیم شاهد بودیم. ما در جام حذفی که با پاس بازی داشتیم تیم متفاوتی دیده بودیم و این تیم را در خانه‌ی خودش با نتیجه‌ی 4 بر یک شکست دادیم، اما پاس امروز بازی پایاپایی مقابل استقلال انجام داد.

مظلومی ادامه داد: در این بازی به آن چیزی که دنبالش بودیم رسیدیم، تغییر سیستم دادیم و با مهاجمان بیشتر وارد زمین شدیم. برای پیروزی در این بازی برنامه داشتیم و توانستیم روی همین برنامه‌ها به گل برسیم. نیمه اول توپ و میدان در اختیار ما بود، اما نیمه‌ی دوم به دنبال حفظ نتیجه بودیم و تغییراتی هم که دادیم برای همین منظور بود.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به بازی خوب پاس همدان گفت: قصد داشتیم کناره‌های تیم پاس را خنثی کنیم، چرا که می دانستیم بازیکنان خوبی در کناره‌ی زمین دارند که می توانند خطرناک باشند.در این کار هم تا حدودی موفق بودیم، اما روی غفلت گل دوم را خوردیم. با این وجود از بازی بچه‌ها راضی هستم. ما برای این بازی 7، 8 بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم، مبعلی،‌جباری و صادقی با مصدومیت بازی کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم. پاس هم بسیار خوب بازی کرد و این شکست چیزی از ارزش‌های این تیم و آقای مدیر روستا کم نمی کند.

مظلومی دربار‌ه‌ی وضعیت صادقی گفت: با توجه به مشکلی که داشت بین دو نیمه با او صحبت کردیم و او گفت می تواند بازی کند. با توجه به این که شکوری 6 ماه بود بازی نکرده بود، نمی توانستیم ریسک کنیم و او را بازی بدهیم. عمران زاده و کوشکی را هم نداشتیم و مجبور شدیم صادقی را در زمین نگه داریم. شکوری هم باید کم کم وارد بازی شود تا بتواند بر ترسش غلبه کند.

سرمربی استقلال که با پیروزی مقابل پاس همدان موقتا تیمش را به صدر جدول برد، درباره‌ی دلیل استفاده از طالب لو درون دروازه‌ گفت: ما دو گلر خوب داریم که حتی می توانند به تیم ملی کمک کنند. هر کس که در تمرین خوب کار کند از او استفاده خواهیم کرد. البته محمدی هم کمی آسیب دیده بود ترجیح دادیم از طالب لو استفاده کنیم که در جام حذفی هم مقابل پاس خوب کار کرده بود.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: