میداوودی:امیدوارم احتیاجی به جراحی نباشد/بازیکن ملوان عمدا مرا زد
نوشته شده توسط : alireza

از این ناراحتم که مصدومیت من یک برخورد عادی نبود، بلکه بازیکن حریف به شکل کاملا تعمدی و از پشت سر مرا هدف قرار داد. متأسفانه داور حتی خطا هم اعلام نکرد در حالی که چنین خطاهای تعمدی و حرکات غیر ورزشی در سراسر جهان محرومیت و جرایم سنگین را برای بازیکن خطاکار به دنبال دارد

میلاد میداودی از امروز (سه شنبه) به مدت یک هفته به فیزیوتراپی می پردازد تا بعد از رفع تورم مچ پای آسیب دیده، نظر قطعی پزشکان اعلام شود.

بدنبال خطای عمد بازیکن ملوان انزلی، لیگامنت مچ پای میلاد آسیب جدی دید. بعد از عکسبرداری و سی تی اسکن، عصر دوشنبه از ناحیه مصدوم پای میداودی در مرکز ام آر آی بابک در بلوار کشاورز تهران عکس ام آر آی نیز گرفته شد. تورم زیاد مچ مصدوم مهاجم استقلال تهران، اظهار نظر قطعی پزشکان در رابطه با مراحل درمان، احتمال نیاز یا عدم نیاز به عمل جراحی، مدت دوری از تمرینات و ... را تا هفته آینده به تعویق انداخت.

میداودی در این خصوص توضیح می دهد: «شدت درد پایم در شب اول بسیار زیاد بود، بطوری که یکشنبه شب تا صبح بیدار بودم و از شدت درد نتوانستم بخوابم. از دیروز تا کنون این درد کمی کاهش یافته و پیگیر انجام عکسبرداری های مختلف و اظهار نظر پزشکان بودم. قرار است چند روزی در کلینیک دکتر نوروزی فیزیوتراپی کنم تا از ورم مچ مصدوم پایم کاسته شود و بعد از عکسبرداری مجدد، پزشکان نظر نهایی را اعلام کنند.»

میلاد در رابطه با احتمال نیاز به انجام عمل جراحی روی مچ پای آسیب دیده اش چنین می گوید: «هنوز چیزی مشخص نیست. امیدوارم نیازی به عمل جراحی نداشته باشم. مطالبی هم که در این رابطه منتشر می شود واقعیت ندارد. حقیقت اینست که پزشکان متخصص هنوز درباره مصدومیتم به جمع بندی نهایی نرسیده اند و قرار است هفته آینده نظر بدهند.»

میداودی ادامه می دهد: «از این ناراحتم که مصدومیت من یک برخورد عادی نبود، بلکه بازیکن حریف به شکل کاملا تعمدی و از پشت سر مرا هدف قرار داد. متأسفانه داور حتی خطا هم اعلام نکرد در حالی که چنین خطاهای تعمدی و حرکات غیر ورزشی در سراسر جهان محرومیت و جرایم سنگین را برای بازیکن خطاکار به دنبال دارد.»

میلاد میداودی می افزاید: «بهر حال از امروز برای طی مراحل درمان و بازگشت به میادین تلاش خواهم کرد. این اتفاقات هم جزئی از فوتبال است و تصمیم دارم طوری زیر نظر کادر پزشکی استقلال کار کنم که زودتر از تاریخی که پزشکان برای بازگشتم به میادین تعیین می کنند، بهبودی ام را بدست آورده و در خدمت تیمم باشم.»

میداودی در پایان ضمن تقدیر از زحمات دکتر نوروزی و همکارانش گفت: «کادر پزشکی باشگاه استقلال در این چند روز بصورت تمام وقت پیگیر مراحل عکسبرداری و رسیدگی به مصدومیت من بودند و از همه این عزیزان تشکر می کنم.»





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: میلادمیداوودی ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: