کیانوش رحمتی: غیبت میداودی ضربه زیادی به استقلال وارد نمی‌کند/ برد ما کمرنگ جلوه داده شد
نوشته شده توسط : alireza


هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: ما بعد از به ثمر رساندن گل سوم موقعیتهای فراوانی برای گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم و دریافت گل دوم باعث شد تا برد ما به چشم نیاید.

"کیانوش رحمتی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره بازی مقابل پاس گفت: برخلاف اینکه بعضی از بچه‌ها را به دلیل مصدومیت و محرومیت به همراه نداشتیم بازی خوبی را مقابل پاس ارائه دادیم و موفق نشدیم که هر 3 امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

وی در ادامه تأکید کرد: بچه‌ها بعد از به ثمر رساندن گل سوم باز هم موقعیت گلزنی داشتند اما با بی‌دقتی آن را از دست دادند و با دریافت گل دوم پیروزی ما کمرنگ شد.

بازیکن تیم استقلال با اشاره به کسب عنوان صدرنشینی تیمش خاطرنشان کرد: با برد دیروز صدرنشینی موقت را بدست آوردیم و با صدرنشین قطعی ما به بازیهای امروز بستگی دارد. کسب صدرنشینی در پایان لیگ اهمیت دارد و اگر صدرنشین نیم‌فصل تعیین‌کننده قهرمانی نخواهد بود.

رحمتی در پایان درخصوص مصدومیت میداودی و اینکه نبود وی تا چه حد استقلال را با مشکل روبه‌رو می‌کند، گفت: میلاد یکی از بازیکنان خوب استقلال است که قابلیتهای فنی او کمک زیادی به ما می‌کند اما نبود وی آنچنان تأثیرگذار نخواهد بود چراکه استقلال بازیکنان زیادی دارد که می‌تواند جای وی را به خوبی پر کنند.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: