میلیتو، از دلتنگی برای مورینیو تا دلخوری از بنیتس
نوشته شده توسط : alireza

طبق گفته های فرناندو ایدالگو، مدیر برنامه های دیه گو میلیتو، ستاره آرژانتینی اینتر از دست رافا بنیتس، مربی اسپانیایی تیمش عصبانی است.

به نظر می رسد که میلیتو از حضور رافا بنیتس به جای مورینیو برروی نیمکت مربیگری راضی نیست و این ناراحتی اکنون دامن دار شده است

مدیربرنامه های دیگو میلیتو به کوریره دلوسپورت گفت:« دیگو حس می کند که مربی جدید اینتر به او اعتماد ندارد.مورینیو دیگو را یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی تیمش می دانست و این باعث شده بود تادیگو احساس امنیت کند و با اطمینان خاطر و آرامش پاسخ اطمینان مورینیو را می داد ولی الان اوضاع بدین ترتیب نیست.واقعیت این است که دیگو همیشه زیر ذره بین است .»

از زمان جدایی مورینیو از نیمکت مربیگری اینتر، اوضاع در رختکن این تیم تغییرات زیادی داشته.مدیربرنامه های میلیتو اکنون در صحبتهایش بخشی از شرایط کنونی رختکن نرآتزوری را بازگو کرده.

ایدالگو ادامه داد:« دیگو احساس آرامش نمی کند ولی به عنوان یک بازیکن حرفه ای می داند که اوضاع می تواند تغییر کند.او می خواهد شرایط را تغییر دهد، چرا که اکنون احساس می کند که از اطمینانی که فصل قبل مربی تیم به او داشت، خبری نیست. بازیکنی مثل میلیتو به حمایت مربی نیاز دارد تا بتواند به روزهای اوج بازگردد.»





:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: