پشت پرده نرفتن وحید به استیل آذین: فتح الله زاده راضی به جدایی ، طالب لو ناراضی
نوشته شده توسط : alireza

مدیرعامل و سرمربی استقلال برای اینکه تیمشان از نیمکت نشینی طالب لو و اعتراض های پیاپی او بیشتر از این متضرر نشود با رفتن طالب لو از استقلال موافقت کردند اما این خود وحید بود که راضی به جدایی نشد.


گل- سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و البته بازارگرمی هایی که باعث شد وحید طالب لو بار دیگر نام خود را در دل هواداران استقلال ثبت کند این دروازه بان 28 ساله آبی پوش ماند تا همچنان از دروازه استقلال محافظت کند.
داستان ماندن طالب لو در استقلال و نرفتن او به استیل آذین در نوع خود هم می تواند جالب باشد و هم اینکه هواداران استقلال را از اصل داستان آگاه کند. برخلاف اخباری که مبنی بر مخالفت باشگاه استقلال با جدایی طالب لو شنیده می شد گفته می شود هم مظلومی و هم فتح الله زاده با جدایی طالب لو موافق بودند.
مدیرعامل و سرمربی استقلال برای اینکه تیمشان از نیمکت نشینی طالب لو و اعتراض های پیاپی او بیشتر از این متضرر نشود با رفتن طالب لو از استقلال موافقت کردند اما این خود وحید بود که راضی به جدایی نشد. البته خبر ماندن طالب لو طور دیگری منتشر شد، اخبار حکایت از ان داشت که فتح الله زاده و مظلومی مخالفت سفت و سخت جدایی طالب لو بودند اما اصل ماجرا درست خلاف خبرهایی بود که به سود طالب لو منتشر می شد.
همه از جدایی طالب لو در باشگاه استقلال راضی بودند الا خود وحید تا او به دوران حضورش در استقلال ادامه دهد. دورانی که حالا با وقوع این اتفاق دوران جدیدی برای طالب لو خواهد بود.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: