طالب‌لو: صحبت‌های فتح‌الله‌زاده و مظلومی انگیزه‌ام را دوچندان كرد
نوشته شده توسط : alireza

وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درخصوص پاسخ منفی به پیشنهاد تیم‌های استیل‌آذین و نفت تهران و همچنین وضعیت كلی خود در استقلال صحبت‌هایی را انجام داده كه در زیر می‌خوانید.

- چطور شد به استیل‌آذین و نفت پاسخ منفی دادی و در استقلال ماندگار شدی؟
طبق نامه رسمی و مكاتباتی كه این دو باشگاه با استقلال داشتند خواسته بودند كه من به تیمشان بروم. جا دارد از آنها تشكر كنم كه چنین پیشنهادی را به من ارائه كردند. به همین دلیل با آقای فتح‌الله زاده و مظلومی صحبت كردم و پس از صحبت با این دو نفر و نصیحت‌های پدرانه آنها به این نتیجه رسیدم كه آنها صلاح من را می‌خواهند و به همین دلیل به پیشنهاد هر دو تیم پاسخ منفی دادم. همانطور كه فوتبالم را با تیم استقلال آغاز كردم قصد دارم فوتبالم را هم با این تیم به پایان برسانم و این یكی از تصمیماتی بود كه از ابتدای حضورم در این تیم پرطرفدار داشتم.

- ظاهرا علی پروین برای به خدمت گرفتن تو اصرار زیادی داشت؟
ایشان به من لطف دارند، همانطور كه چندین بار مسئولان استیل آذین در تماس‌های خود به من لطف داشتند. فكر می‌كنم باعث افتخار هر فوتبالیستی است كه برای چنین اسطوره‌هایی بازی كند. در حال حاضر هم یكی از افتخاراتم این است كه شاگرد ناصر حجازی هستم و امیدوارم روزی بتوانم به آقای پروین در جبهه‌ای دیگر خدمت كنم. از صمیم قلب آرزو می‌كنم تیم استیل آذین و علی پروین شرایط خوبی پیدا كنند و در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق باشند.

- در هفته‌های گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر رفتن تو از استقلال شنیده می‌شد و ظاهرا فشار زیادی را در این زمینه متحمل می‌شدی؟
با دوستان مختلفی در ارتباط هستم و وقتی مردم من را در خیابان می‌دیدند همیشه لطف خود را به من نشان می‌دادند. در زندگی ورزشی‌ام هر چه دارم اول از خدا و بعد دعای پدر و مادر و استقلال و هوادارانش است و امیدوارم آنقدر برای این تیم زحمت بكشم كه جبران این محبت‌ها بشود. در این زمینه صحبت‌های زیادی دارم و شاید به زودی آن‌ها را بازگو كردم.

- چه صحبت‌هایی؟
برخی در استقلال شرایطی دارند درست مثل خود من كه با این تیم عجین شده‌ام. شاید خیلی از بازیكنان از تیم ما جدا شدند و حالا به این تیم برگشته‌اند چون از ته دل استقلال را دوست دارند. بطور مثال فرهاد مجیدی به خارج از كشور رفت و پس از بازگشت به پیشنهاد خیلی از تیم‌ها پاسخ منفی داد. علیرضا منصوریان و محمود فكری چنین شرایطی دارند. پیروز قربانی و امیرحسین صادقی استقلالی‌هایی هستند كه شاید بخاطر مسائل روز فوتبال از این تیم جدا شدند و همانطور كه همه می‌دانند صادقی به استقلال بازگشت و مطمئن باشید كه پیروز قربانی هم به این تیم برمی‌گردد. مسائل مالی در این بین نقشی ندارد و تعصب و همدلی خیلی زود خودش را نشان خواهد داد.

- قبول داری شرایط برای دروازه‌بان‌ها سخت است. به طور مثال اگر یك مهاجم از استقلال یا پرسپولیس برود خیلی زود فراموش می‌شود اما دروازه‌بان‌ها شامل چنین مسئله‌ای نمی‌شوند؟
در این مدتی كه گذشت و حرف و حدیث‌هایی كه پیرامون رفتنم شنیده می‌شد برخلاف اتفاقات بیرونی از درون آرامش خوبی داشتم چون با دوستان خوبی مشورت می‌كنم و می‌دانم كه همیشه بهترین تصمیمات را باید در آرامش گرفت. بارها هم اعلام كرده‌ام كه اگر قرار باشد تصمیم جدیدی بگیرم شفاف اعلام می‌كنم و بخاطر این بود كه به خیلی از مسائل توجه نداشتم. در این چند وقت پیشكسوتان زیادی از استقلال تماس گرفتند و آنجا متوجه شدم كه چقدر به فكر من و این تیم پرطرفدار هستند. از آنها تشكر می‌كنم و باید قدر آنها را بدانیم.
من در استقلال شرایط زیادی را تجربه كردم. اتفاقات مختلف خانوادگی و ورزشی برایم رخ داد. من در این تیم خواهرم را از دست دادم و در هفتمین روز درگذشت خواهرم برای استقلال مقابل برق شیراز بازی كردم. تصور نمی‌كنم كسی آن‌ روزها را از یاد ببرد. در این تیم ازدواج كردم و خوشی‌ها و ناراحتی‌های زیادی را تجربه كردم. حتی ركورد 10 بازی پیاپی پشت سر هم گل نخوردن را در آن بازی معروف مقابل برق شیراز از دست دادم ولی برای این تیم كم نگذاشتم و به گواه تمام مربیان و مدیران باشگاه استقلال همیشه منافع تیمی به منافع شخصی ترجیح دادم.

- از محمد محمدی كه سؤال می‌پرسیدیم در خصوص آخرین وضعیت تو و تصمیماتت اعلام كرد كه به تصمیم شخصی طالب‌لو ورود نمی‌كند. او حتی اشاره داشت وقتی تو مصاحبه می‌كنی در مورد محمد محمدی حرفی نمی‌زنی و از خبرنگاران می‌خواهی سؤال بعد را بپرسند. چرا شرایط اینگونه است؟
معتقدم هر شخص مسئول رفتار، گفتار و كردار خودش است و در مورد مسائل شخصی دیگران نباید حرف زد. تمام سعی من این است كه روی رفتارها و عملكرد خودم تمركز كنم. من هم به مسائل شخصی دیگران ورود نمی‌كنم. شاید بخاطر این است كه هیچ‌وقت حاشیه نداشته و به دنبال این مسائل نبوده‌ام.

- با توجه به اینكه تا پایان نیم‌فصل مسابقاتی بین تو و محمدی تقسیم شده فكر نمی‌كنی شانس كمی برای دعوت به تیم ملی داری؟
مطمئن هستم افشین قطبی نسبت به من توجه و شناخت كافی دارد و با توجه به اینكه در اردوهای زیادی حضور داشته‌ام بازی‌های من را تحت نظر می‌گیرد. به این نكته باید اشاره كنم كه اكثر دروازه‌بان‌های تیم‌های دیگر رقبای سختی ندارند. ما در استقلال شرایط خاصی داریم اما این دلیل نمی‌شود كه به تیم ملی فكر نكنم.
سرمربی تیم ملی نه تنها به من بلكه به تمام بازیكنانی كه در لیگ برتر خوب كار می‌كنند و انگیزه دارند نگاه می‌كند و شرایط آن‌ها را در نظر می‌گیرد. در ابتدای فصل یك هدف داشتم و این بود كه با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشم و مطمئن باشید آنقدر اطمینان و انگیزه دارم كه از این هدف تا لحظه آخر كوتاه نخواهم آمد.

- فكر می‌كنی استقلال با این شرایط چه جایگاهی در پایان فصل خواهد داشت؟
هدف تیم ما قهرمانی است و امیدوارم قرعه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم و باز هم راه‌ را برای موفقیت هموار‌تر ببینیم. از تمام هواداران تیم استقلال كه در این مدت از من حمایت كردند تشكر می‌كنم و از آنها می‌خواهم كه برای من دعا كنند.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: