پاسخ نه استقلالی‌ها به شرکت در میهمانی شبانه
نوشته شده توسط : alireza


خبر حضور چند فوتبالیست به علاوه یک مربی مشهور در میهمانی شبانه بسیار تاسف‌برانگیز

خبر حضور چند فوتبالیست به علاوه یک مربی مشهور در میهمانی شبانه بسیار تاسف‌برانگیز بود. پس از اینکه این خبر در رسانه‌ها منتشر شد گفتند چند بازیکن استقلال هم در میان دستگیرشدگان حضور داشتند. آنهایی که استقلال را دوست دارند به‌خصوص هواداران این تیم وقتی این خبر به گوش‌شان خورد خیلی غصه خوردند: «بازیکن ما هم در این میهمانی حضور داشته. آیا او هم محروم می‌شود؟» این سوال به جان آبی‌دوستان افتاده بود تا اینکه کنکاش پیرامون این ماجرا نتیجه داد و مشخص شد هیچ یک از بازیکنان استقلال در این میهمانی به ظاهر خودمانی حضور نداشتند. البته آنهایی که در تدارک این میهمانی بودند با 3 بازیکن استقلال تماس گرفته بودند و به آنها گفته بودند به این مراسم بیایند اما هر 3 بازیکن که جزو سرمایه‌های باشگاه هم محسوب می‌شوند به این پیشنهاد پاسخ منفی دادند. به نظر می‌رسد تدارک این میهمانی کاملا برنامه‌ریزی شده بوده و عده‌ای قصد خراب کردن بازیکنان بزرگ استقلال و پرسپولیس را داشته‌اند اما همانطور که گفتیم هیچ یک از بازیکنان استقلال به خودشان اجازه ندادند در این مراسم شرکت کنند.
پرواضح است که اگر بازیکنان نگاه حرفه‌ای به حرفه خود داشته باشند هیچ‌گاه اسیر جریان‌های ناسالم نمی‌شوند. حضور در میهمانی‌های شبانه خود یکی از عواملی بوده که هر ازگاهی بازیکنان را از مسیر اصلی خارج و به حاشیه‌ها می‌برد. چنانچه آن 3 بازیکن استقلال اندکی سست و بی‌اراده می‌شدند امروز هم آبرویشان را از کف می‌دادند و هم با سرنوشت حرفه‌ای‌شان بازی می‌شد. عده‌ای دنبال غفلت بازیکنان فوتبال هستند و با پهن کردن دام‌های اینچنینی اعتبار ورزشکاران را زیر سوال می‌برند اما اگر ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌ها آن هم فوتبالیست‌های سرخابی حواسشان به کارشان باشد هیچ‌گاه دم به تله نمی‌دهند و در دام آدم‌های به ظاهر دوست گرفتار نخواهند شد.
***
دیروز وقتی از زبان یکی از نزدیکان باشگاه استقلال شنیدیم با چند بازیکن این تیم هم تماس‌هایی گرفته شده تا به این میهمانی بروند و آنها این دعوت را رد کردند به این نتیجه رسیدیم که تیم امسال از هر نظر خوب توجیه شده است. به هر حال این هم می‌تواند یک امتیاز در دوره مدیریت علی فتح‌الله‌زاده و مربیگری مظلومی باشد که بازیکنان آنقدر از لحاظ فرهنگی رشد کرده‌اند که از حضور در میهمانی‌های شبانه یا به اصطلاح پارتی‌ها خودداری می‌کنند.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: