پورحیدری مربی پنهان استقلال!
نوشته شده توسط : alireza

جدایی منصور پورحیدری به ضرر استقلال است. این را علی فتح‌الله‌زاده به خوبی درک کرده و در جلسه‌ای که با مرد سرد و گرم چشیده استقلال داشته می‌گوید: «ما به شما نیاز داریم منصورخان، بمان و به استقلال کمک کن.»
منصور پورحیدری با این همه تجربه، افتخار و بزرگی حاضر شده به عنوان سرپرست یا مدیر فنی کنار مظلومی و همکارانش باشد که این بسیار مهم و پراهمیت است. پورحیدری با این همه افتخار در لیگ ایران، آسیا و تیم ملی دیگر ادعایی برای مربیگری ندارد و این را علی فتح‌الله‌زاده هم به خوبی درک کرده است. کدام گزینه سرپرستی استقلال دارای چنین ویژگی‌ها است؟ کدام گزینه جز منصور پورحیدری می‌تواند هم در حوزه فنی و هم غیرفنی به مدد مظلومی بیاید؟ منصور پورحیدری فقط برای استقلال یک سرپرست نیست؛ او یک مشاور و شاید کمک پنهانی مظلومی روی نیمکت هم باشد!
خیلی‌ها دنبال یک دستیار جدید برای مظلومی می‌گشتند. حتی نام مجید نامجو مطلق هم دهان به دهان شد اما هیچ‌کس به این مهم فکر نکرد که منصور پورحیدری برای خودش یک پا سرمربی است. اگر بهتاش فریبا پس از سال‌ها دوباره وارد محیط استقلال شده و اندکی با این محیط بیگانه است، اگر محمود فکری هنوز برای آموختن و باتجربه شدن کار دارد، منصور پورحیدری همه فاکتورهای یک مشاور فنی و حتی غیرفنی را برای مظلومی ایفا می‌کند.
البته جز این هم نیست و پورحیدری تا امروز که 17 هفته از لیگ گذشته مربی پنهان استقلال هم بوده و شاید کمک‌های فکری او است که علی فتح‌الله‌زاده را مجاب کرده تا اجازه خروجش از اردوگاه آبی را ندهد.

پورحیدری: استقلال امروز نتیجه تلاش فتح‌الله‌زاده است
منصور پورحیدری با گذشت 17 هفته از لیگ و گذر از نیم‌فصل ارزیابی خود را از نتایج استقلال بیان می‌کند:‌ « با توجه به شرایطی که داشتیم از نتایج راضی هستیم. ما انتظار نداشتیم به این خوبی تیم را جمع و جور کنیم البته دلیل این اتفاق تلاش‌های علی فتح الله زاده در راس باشگاه است. او باعث شد برخی مشکلات تیم برطرف شود.»
پورحیدری با اشاره به اینکه نمی‌توان در برهه کنونی نواقص استقلال را از بین برد می‌گوید: «استقلال به دلیل ناقص بودن و دیر بسته شدن زمان کمی را برای بازسازی داشت و سریع مجبور شدیم با همین شرایط کار را آغاز کنیم. کمبودهایی داریم که کاری از دست کسی بر نمی‌آید. با این وجود تا اینجا این کمبودها جبران شده است. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده تیم در کار گروهی به مشکل بخورد مصدومیت‌های بازیکنان است. در عین حال باشگاه در تلاش است این کمبودها برطرف شود. باید همین روند را تداوم دهیم تا به مشکل نخوریم.»
موضوع جدایی پورحیدری از استقلال این روزها سوژه رسانه‌ها است. منصورخان در این باره حرف‌هایی دارد: «من فقط به دلیل علاقه و دوستی چندین ساله‌ای که با معاون استانداری اراک دارم می‌خواهم به ایشان مشاوره بدهم. ایشان می‌خواهد بی سر و صدا به جوان‌های یک استان کمک کند و من هم این را وظیفه خود می‌بینم که هر موقع او خواست از کمک دریغ نکنم. البته من با استقلال قرارداد دارم و نمی‌توانم با تیم دیگری مذاکره کنم. فقط یک ارتباط عاطفی با معاون استانداری اراک دارم فقط می‌خواهم به او مشاوره فکری دهم. من اراک نمی‌روم و اگر وقتم گرفته نشود حتما به این تیم دسته اولی کمک فکری می‌دهم. نه قراردادی امضا می‌شود و نه تفاهم رسمی وجود دارد چون با استقلال قرارداد دارم به لحاظ قانونی نمی‌توانم جای دیگری بروم.»





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: