امیرحسین صادقی: استقلال از نبود من دچار مشکل نمی‌شود/ شهرداری نمی‌تواند مشکلی برای ما ایجاد کند
نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم فوتبال استقلال این روزها شرایط روحی و روانی خوبی ندارد و با توجه به آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ پا تا 3 هفته دور از میادین خواهد بود.

"امیرحسین صادقی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در مورد آسیب‌دیدگی خود گفت: واقعا دوری از تمرین سخت است. این اولین پارگی همسترینگ پای من است و باید بگویم که جدی‌ترین مصدومیت من نیز هست و به همین علت است که دوری از تمرینات من را اذیت می‌کند.

مدافع استقلال افزود: اینکه نمی‌توانم در محل تمرین حاضر بشوم و همراه با سایر همبازیانم تمرین کنم از یک طرف و صبح و بعدازظهر به کلینیک رفتن هم از طرف دیگر خسته‌کننده شده است و دوست دارم هرچه زودتر بهبود یایم و به تمرینات برگردم.

صادقی خاطرنشان کرد: حدود 3 هفته از میادین فوتبال دور خواهم ماند و فکر می‌کنم بعد از پایان تعطیلات لیگ بتوانم برای استقلال بازی کنم.

وی ادامه داد: استقلال در نبود من دچار مشکل نخواهد شد زیرا بازیکنان جانشین می‌توانند عملکرد خوبی از خود در میدان نشان دهند.

صادقی در مورد بازی مقابل شهرداری تبریز گفت: بازی با شهرداری سخت است اما با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و بازیکنان استقلال از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوردارند این تیم نمی‌تواند مشکلی برای ما ایجاد کند و فکر می‌کنم موفق به کسب 3 امتیاز بازی شویم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: مدافع , امیرحسین صادقی , مصدومیت ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: