ویا:" یک روز عالی"
نوشته شده توسط : alireza

2010-11-29_PARTIDO_46.JPG

منبع: سایت رسمی باشگاه

مترجم: علیرضا.ش FCBarca.ir

داوید ویا با دو گل نیمه ی دوم خود نقشی کلیدی در پیروزی بارسا ایفا کرد و پس از بازی گفت:" دو چیز در مورد بازی هست که دوست دارم بر آن تاکید کنم، شادی هواداران و احساسی که ما پس از بازی در رختکن داشتیم."

پس از یک عملکرد سرتاسر عالی، ویا تصریح کرد:" تیم واقعا از بازی خود لذت برد. هیچگونه فردگرایی در آن وجود نداشت و این واقعا یک تلاش جمعی در بارسا بود."

دو گل

ویا نقش خود را در بازی با دو گل نیمه ی دوم پررنگ کرد ، اما وی در این باره تاکید کرد:" فراتر از نتیجه، شیوه ای که ما بازی خود را ارئه دادیم از اهمیت خاصی برخوردار است.شکست دادن مادریدی ها و رسیدن به صدر جدول لالیگا، روزی عالی را برایمان رقم زد."

چند بازیکن دیگر نیز نظرات خود را در مورد بازی ارائه دادند:

جفرن

"واقعیت این است که من بسیار خوشحالم. همه ی ما در کنار هم گل پنجم را جشن گرفتیم چرا که ما در بارسلونا یک گروه واحدیم. بازیکنان از مدتها قبل عطش بالایی برای این پیروزی داشتند و من بهترین کار در توانم را انجام دادم  که به یک گل ختم شد. این برایم مثل یک رویا بود."

آلوز

2010-11-29_PARTIDO_06.JPG"این تیم ظرفیت انجام هر کاری را دارد. هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. حرفهای زیادی در مورد بازی زده شده  اما ما حالت تواضع خود را نیز حفظ کرده ایم."

"در مورد قراردادم نگران نیستم. تنها دوست دارم از زمان بودنم در بارسا لذت ببرم و البته هدفم ماندن در اینجا است."

بوسکتس

"نحوه ی بازی ما و نتیجه ی این دیدار در تاریخ ثبت می شود. غیر ممکن است که یک بازیکن را از سایر بازیکنان در این دیدار جدا کرد. همه  عالی بودند. ما یک تیم کاملا گروهی هستیم و یکدیگر را حمایت می کنیم."

پویول

"ما کارمان را به خوبی انجام دادیم، اما اجازه دهید پاهایمان را روی زمین نگه داریم چرا که هنوز هیچ عنوانی را کسب نکرده ایم."





:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: برچسب‌ها: بارسلونا , ویا , پویول , الوز ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: