ناصرحجازی: موفقیت استقلال در آسیا،‌مهمترین هدف مجموعه استقلال است
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ ناصرحجازی رئیس كمیته فنی باشگاه استقلال پیرامون قرعه‌كشی بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا، جذب هوار ملا محمد و نحوه همكاری با باشگاه فولادگستر گفتگوی اختصاصی به شرح زیر انجام داد.
در ارتباط با گروه استقلال در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا چه نظری دارید؟
با توجه به سرمایه‌گذاری و امكانات رقبای ما در غرب آسیا و نزدیكی فاصله آنها با فوتبال ایران قطعا تیم‌های باشگاهی ما رقابت سخت و فشرده‌ای خواهند داشت كه با توجه به قرعه‌كشی انجام شده، ‌این رقابت برای بعضی از تیم‌ها راحت‌تر و بعضی دیگر، سخت و فشرده‌تر خواهد بود. استقلال و ذوب‌آهن قرعه مناسب‌تری نسبت به سایر تیم‌های باشگاهی ما دارند و این هم كار را برای صعود به مرحله بعد آسان‌تر می‌كند. تلاش مجموعه استقلال بایستی به گونه‌ای باشد كه با صدرنشینی در گروه خود، در مرحله بعد نیز شانس بیشتری برای صعود داشته باشند.
شما در مصاحبه‌ای اعلام كرده‌اید كه مخالف جذب هوار ملا محمد بوده‌اید.
همیشه به نظم و انضباط تیمی اهمیت می‌دهم و آنچه در مورد هوار ملا گفتم در راستای بی‌انضباطی‌های این بازیكن در فصل گذشته بوده است. امیدوارم كادرفنی با مدیریت خود، مسائل انضباطی این بازیكن را در كنترل خویش داشته باشند تا وی با بالاترین كارایی در خدمت استقلال باشد. هوار ملا از لحاظ فنی بازیكن خوبی است كه می‌تواند برای استقلال مفید باشد و با آماده شدن سایر مصدومان استقلال رقابت میان آنان جذاب‌تر خواهد شد.
پیرامون نحوه همكاری خود با باشگاه فولادگستر بفرمائید؟
هفته‌ای یك روز به تبریز خواهم رفت تا مسائل كلی باشگاه را زیر نظر داشته باشم. از لحاظ فنی، تفكراتم با لوكا بوناچیچ نزدیك است. تعامل و همكاری خوبی میان ما برقرار می‌باشد. لوكا بوناچیچ مانند خودم به مسائل انضباطی تیم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.
مانند گذشته در كنار مجموعه استقلال خواهید بود؟
بله، موفقیت و سربلندی استقلال در ایران و آسیا مهمترین هدف مجموعه استقلال خواهد بود و من نیز با توجه به مسئولیتی كه در باشگاه دارم برای شادی هواداران تلاش خود را خواهم نمود.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: