پاسخ منفی برهانی به حضور در میهمانی هنرپیشه معروف
نوشته شده توسط : alireza


یکی از کسانی که به این میهمانی دعوت شد مهاجم باشگاه استقلال بود که در همین بازی با پاس همدان 2 گل ارزشمند برای تیمش به ثمر رساند.آرش برهانی با تایید اینکه به این میهمانی پر دردسر دعوت شده می گوید: " یک روز قبل از برگزاری این میهمانی فردی ناشناس که خود را دوست صمیمی یکی از بازیگران سینما معرفی کرد با من تماس گرفت و گفت که فردا شب میهمانی بزرگی در خانه اش برپا است وبسیاری از فوتبالیست های مشهور به این میهمانی دعوت هستند.تو هم باید به این مراسم بیایی"!

برهانی که اصلا این فرد را نمی شناخت همان جا به این درخواست پاسخ منفی داد و تلفن همراهش را خاموش کرد. بعد از آن مسؤولان باشگاه استقلال را در جریان این میهمانی قرار داد تا به دیگر بازیکنان هم موضوع را بگویند.اتفاقا مسؤولان باشگاه استقلال هم خیلی سریع وارد عمل شدند و به بازیکنان خود تذکر دادند که هرگز در این میهمانی ها حاضر نشوند. گفته می شد یکی دو بازیکن دیگر استقلال هم مورد نظر آقایان میزبان بودند تا به این میهمانی پر سر و صدا دعوت بشوند. در همین راستا شنیده می شود به ایمان مبعلی و میلاد میداودی هم پیشنهاد هایی داده شده که این دو بازیکن اهوازی هم پاسخ رد به میزبانان داده اند.

چنانچه این بازیکنان گول دعوت کننده ها را می خوردند آنگاه استقلال بابت حضور بازیکنانش در یک میهمانی بی جا متضرر و متحمل ضرر های بسیاری می شد اما زرنگی آرش برهانی باعث شد تا استقلال از خطر محرومیت بازیکنانش مصون بماند چرا که اگر او فتح ا... زاده را در جریان این ماجرا قرار نمی داد ممکن بود برخی بازیکنان استقلال هم در این مراسم حاضر بشوند و هم آبروی خودشان را ببرند و هم آبروی باشگاه را.

به دنبال افشا گری رسانه ها از حضور چند فوتبالیست مشهور در این پارتی شبانه شایعات تازه ای در باره میزبان اصلی این میهمانی به گوش می خورد. گفته می شود یک هنر پیشه نسبتا معروف سینما به نام : " سین.دال " میزبان این مراسم بوده و با دعوت از فوتبالیست های معروف خواسته میهمانی اش را پر زرق و برق تر کند....به هر حال حضور نیافتن برهانی دراین مراسم و دیگر بازیکنان استقلال را باید جزو خوش شانسی های این فصل استقلال به حساب آورد. چنانچه آرش جوانی می کرد و به این میهمانی می رفت یا باشگاه را در جریان دعوت به این پارتی قرار نمی داد ممکن بود استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان بزرگش را از دست بدهد و متحمل ضرر جبران ناپذیری بشود.آنگاه جذب حوار ملا محمد هم نمی توانست غیبت احتمالی بازیکنانی که در این مراسم حضور یافته اند را پر کند!

پرویز خان باید ممنون آرش برهانی باشد که اولا به حضور در این میهمانی پاسخ منفی داد و دوم اینکه باشگاه را در جریان قرارداد تا دیگر بازیکنان به خصوص شهرستانی ها که با این جور مسائل بیگانه هستند گول نخورده و در این میهمانی شبانه شرکت نکنند و مجبور نشوند برای فرار از دست ماموران از پنجره اتاق ها و اتومبیل آقای به ظاهر ستاره که همین دیروز از باشگاهش اخراج شد ،استفاده کنند





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: ارش , برهانی , اقای گل , مصاحبه , پارتی , منفی , هنر÷یشه , معروف ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: