خط حمله به دغدغه اصلی من تبدیل شده است / مظلومی: باز هم احتیاج به جذب بازیکن داریم
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش برای حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی هنوز احتیاج به تقویت دارد و 2 بازیکن دیگر باید به این تیم اضافه شوند.

"پرویز مظلومی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره شرایط استقلال گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و طی روزهای گذشته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم. از هر نظر آماده دیدار مقابل شهرداری تبریز هستیم.

وی افزود: با توجه به دیدار رفت مقابل شهرداری و آنالیزی که از دیدارهای گذشته این تیم داشتیم معتقدم شناخت خوبی از حریف این هفته دارم و با برنامه به مصاف شهرداری تبریز خواهیم رفت.

سرمربی استقلال در مورد مصدومیت میداودی و محرومیت مجیدی، گفت: این موضوع باعث شده تا خط حمله به دغدغه اصلی من تبدیل شود و واقعا نگران این پست هستم البته برهانی آماده در اختیار ماست و با 2 گلی که در دیدار مقابل پاس همدان به ثمر رساند از روحیه بسیار خوبی هم برخوردار است و می‌تواند به ما کمک کند.

پرویز مظلومی افزود: طی روزهای گذشته پیگیر شرایط میداودی بودیم و خوشحالم که نوروزی پزشک تیم از وضعیت میلاد ابراز رضایت می‌کند.

وی در مورد جذب هوار محمد تصریح کرد: معتقدم هنوز هوارمحمد می‌تواند مشکل ما در سمت چپ خط هافبک را برطرف کند. این بازیکن عراقی قابلیتهای فنی بسیار بالایی دارد و امیدوارم هر چه زودتر آماده شود تا بتوانیم از وجود او در ترکیب ثابت تیم استفاده کنیم.

سرمربی استقلال همچنین پیرو ماندن طالب‌لو در این تیم گفت: خوشحالم که طالب‌لو چنین تصمیمی گرفت. من بارها با او صحبت کردم و شایعاتی که به سر زبانها افتاده بود و گفته می‌شد که به او احتیاجی ندارم را تکذیب کردم.

مظلومی با اشاره به قرعه‌کشی رقابتهای جام باشگاهها و برنامه او برای حضور قدرتمند در این رقابتها افزود: قرعه خوبی است البته به هیچ عنوان نباید خود را از پیش صعود کرده بدانیم، ضمن اینکه معتقدم برای موفقیت در آسیا هنوز احتیاج به تقویت داریم و با جذب 2 بازیکن دیگر در پستهای مختلف در این رقابتها حضور پیدا می کنیم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: