انصاریان: انتظار ندارم استقلالیها تشویقم کنند
نوشته شده توسط : alireza

 

مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز که سابقه یک سال حضور در تیم فوتبال استقلال را دارد امیدوار است روز جمعه هر تیمی که فوتبال بهتری ارائه داد پیروز شود.

 

 "علی انصاریان" گفت: من یک سال خوب از فوتبالم را در استقلال سپری کردم و جدایی من از این تیم و حضورم در استیل‌آذین لطمه جبران‌ناپذیری به فوتبال من زد.

 وی ادامه داد: همیشه علاقه خاصی به استقلال و هواداران این تیم داشتم. یک سالی هم که در این تیم بازی کردم از جان و دل مایه گذاشتم اما حالا انتظار ندارم هواداران استقلال کار خاصی برای من انجام دهند. آنها همیشه به من لطف داشته‌اند اما اگر هم تشویقم نکنند ناراحت نمی‌شوم.

انصاریان افزود: استقلالیها نباید فکر کنند بازی آسانی پیش رو دارند. اگر 3 بر صفر به فولاد باختیم دلیل نمی‌شود تیم ضعیفی باشیم. اتفاق بازی با فولاد تکرار نمی‌شود و سعی می‌کنیم با دست پر برگردیم.  استقلال کار سختی مقابل شهرداری دارد زیرا ما بیشتر از این تیم به کسب امتیاز نیاز داریم.

 مدافع شهرداری تبریز درباره احتمال گلزنی خود به تیم سابقش گفت: ثابت کرده‌ام که با پیراهن هر تیمی به میدان بروم با قدرت بازی می‌کنم. همه بازیکنان دوست دارند به استقلال و پرسپولیس گل بزنند اما برای من مهم نیست گل بزنم یا نه. برای من موفقیت تیمم از هر موضوعی مهمتر است.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: انصاریان ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: