مظلومی: تیم فوتبال استقلال از میزبانی خود استفاده نكرد
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی ' عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود : از عملكرد بازیكنان استقلال در بازی مقابل شهرداری راضی هستیم اما متاسفانه بعد از اخراج ایمان مبعلی برنامه های تیم استقلال برهم خورد.
وی اظهار داشت : دیگر نباید بگوییم داوری ها به سود استقلال است چرا كه به نظرم گلی كه مقابل شهرداری به ثمر رساندیم، آفساید نبود.
سرمربی تیم استقلال تهران گفت : متاسفانه مهاجمان فرصت های گلزنی ایده آلی را با بی دقتی به هدر دادند تا آبی پوشان دو امتیاز ارزشمند را مقابل شهرداری از دست دهند.
وی با بیان اینكه كادر فنی تیم استقلال در دیدار مقابل شهرداری با كمبود بازیكن در خط حمله روبرو بود، افزود : اگر مهاجم آماده ای بر روی نیمكت داشتیم، موقعیت های آبی پوشان به سادگی گل می شد و این تیم به یازدهمین پیروزی خود در لیگ برتر دست می یافت.
وی در واكنش به لقب 'خوش شانسی' به او در رسانه ها با طعنه گفت: 'حمید درخشان سرمربی تیم شهرداری امروز این لقب را از من گرفت.'
مظلومی در خصوص كارت قرمز مبعلی در این بازی افزود : حركت این هافبك به گونه ای نبود كه از زمین اخراج شود. برنامه های فنی استقلال بر روی این بازیكن سازماندهی شده بود كه با اخراج مبعلی، كنترل بازی را از دست دادیم.
وی در مورد عملكرد داور بازی گفت : محمود رفیعی را دوست دارم اما به نظرم امروز ساده از كنار خطاهایی كه پشت محوطه جریمه حریف انجام می شد، می گذشت.
مظلومی درخصوص لغو بازی روز جمعه دو تیم استقلال و شهرداری تبریز گفت : این موضوع علاوه بر اینكه تمركز بازیكنان استقلال را بر هم زد، باعث شد تا تماشاگران اندكی در ورزشگاه آزادی حضور یابند.
وی در مورد وضعیت هوار ملا محمد بازیكن عراقی استقلال گفت : این بازیكن به دلیل مشكلات پروازی نتوانست به تهران سفر كند. اما قرار است امشب وارد پایتخت شود تا از فردا در تمرینات آبی پوشان شركت كند.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر احتمال خروج میلاد میداودی از فهرست بازیكنان این تیم گفت : معتقدم این بازیكن می تواند ظرف سه تا چهار ماه آینده به آبی پوشان كمك كند به همین علت از فهرست تیم خارج نمی شود.
وی در خصوص اقدام افشین قطبی مبنی بر انعقاد قرارداد با یك تیم ژاپنی افزود : كار سرمربی تیم ملی غیر حرفه ای بوده است زیرا وی تمركزش را برای حضور در جام ملت های اسیا از دست می دهد.
مظلومی در پایان خاطر نشان كرد : تیم استقلال با قدرت در هر سه جام قهرمانی (لیگ برتر و جام حذفی ایران و لیگ قهرمانان آسیا) حضور خواهد یافت.
تیم استقلال تهران عصر شنبه در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران با نتیجه تساوی بدون گل مقابل تیم شهرداری تبریز متوقف شد.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: مظلومی ,
:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: