حاشیه های دیدار نفت آبادان و استقلال
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی سرمربی آبادانی تیم استقلال تهران قبل از آغاز بازی با پرچم تیم صنعت نفت به چهار طرف ورزشگاه رفت و به هواداران حریف ادای احترام کرد.
هواداران تیم صنعت نفت آبادان نیز این مربی را به شدت تشویق کردند.

*‪ ۱۰‬درصد جایگاه هواداران تیم استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان به دلیل عدم حضور هواداران منتسب به این تیم خالی ماند.

*منصور رشیدی مربی دروازه بانان تیم ملی و مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.

*تمامی دیوارهای مجاور ورزشگاه تختی آبادان مملو از هواداران این تیم است ‪ ۲۵‬هزار هوادار در ورزشگاه تختی آبادان حضور دارند که حدود ‪ ۵‬هزار هوادار نیز پشت درب‌های بسته ورزشگاه باقی مانده اند


*مجتبی جباری بازیکن تیم فوتبال استقلال در دقیقه ‪ ۲۲‬به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله پا جای خود را به ایمان مبعلی داد.

* ازدحام هواداران نفت در خیابان های اطراف ورزشگاه باعث ایجاد ترافیکی شدید شده بود.

* در سطح شهر آبادان پلاکاردهایی جهت تبلیغ بازی نفت و استقلال زده شده بود.

* خبرنگاران برای ورود به استادیوم با مشکلاتی روبرو شدند. یکی از لیدرهای باشگاه نفت آبادان به دلیل ازدحام جمعیت پشت درهای ورزشگاه اجاره ورود به هیچ فردی را نمی داد. او عنوان می کرد اگر در را باز کند سایر مردم هم وارد ورزشگاه می شوند تا اینکه با هل دادن های مداوم مردم، خبرنگاران با مشت و لگدی که نثارشان شد وارد ورزشگاه شدند.

* در حالی که هنوز بازی شروع نشده بود ماموران نیروی انتظامی با شماری از هواداران نفت درگیر شدند و گفته می شد یکی از آنها را نیز دستگیر کردند.

* هواداران نفت اکثرا پرچم برزیل را در دست داشتند و شعارشان هم " آبادان برزیلته " بود.

* علی فتح الله زاده و علی امیری سرپرست و معاون باشگاه استقلال و منصور رشیدی مربی گلرهای تیم ملی و مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی در جایگاه ویژه نظاره گر این بازی هستند.

* لیدرهای تیم نفت آبادان با دیدن علی فتح الله زاده از وی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گلایه مند بودند که چرا از تیم نفت بازیکنی به تیم ملی دعوت نمی شود.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: