نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی پس از شکست 2 بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان عنوان کرد: خوشحالم که نفت آبادان به پیروزی رسید اما طبیعی است که از باخت استقلال ناراحت شوم. به تیم نفت آبادان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، آنها بازی خوبی انجام دادند.
وی افزود: نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. این بازی می‌توانست نتیجه دیگری داشته باشد، به هرحال مسابقه پرفشار و حساسی بود.

سرمربی استقلال تاکید کرد: نیمه دوم تغییر سیستم دادیم اما متاسفانه وظایفی که به بعضی از بازیکنان داده بودم اجرا نشد. 10 دقیقه پایانی نیز فرهاد مجیدی دچار مصدومیت شد اما چون 3 تعویضم را انجام داده بودم نتوانستم او را بیرون بکشم و عملا در آن دقایق استقلال 10 نفره بازی می‌کرد.
مظلومی با بیان اینکه نفت بازی قابل قبولی انجام داد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد، درباره قضاوت محسن قهرمانی گفت: من عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم اما دو گلی که نفت به ثمر رساند به لحاظ داوری مشکوک بود. بعد از فشارهای زیادی که روی تیم ما به وجود آمد امروز متاسفانه این فشارها مشخص شد. به غیر از این دو گل قهرمانی قضاوت خوبی داشت. در مورد این دو گل هم کارشناسان داوری بهتر است نظر بدهند.

مظلومی درباره تیم نفت آبادان تصریح کرد: این تیم نشان داده کادر فنی خوبی دارد و روی آن کار شده است. من در آبادان مربیگری کرده‌ام و می‌دانم که فشار تماشاگران و حمایت آن‌ها می‌تواند به سود این تیم باشد. دیدید که اینجا غریب بودیم و تماشاگر آبادانی در ورزشگاه بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا کنار خط حاضر نشد، گفت: به احترام هواداران تیم نفت کنار خط نیامدم.

مظلومی درباره آسیب‌دیدگی مجتبی جباری عنوان کرد: یکی از ضربه‌هایی که خوردیم آسیب‌دیدگی بی‌موقع جباری بود. آسیب‌دیدگی او همه برنامه‌های تاکتیکی ما را بهم زد و من مجبور شدم ایمان مبعلی را درحالی که گرم نکرده بود به زمین بفرستم. جباری دچار کشیدگی شد و فرهاد مجیدی هم به همین مشکل دچار شده است و باید دید این دو به بازی آینده می‌رسند یا خیر.
سرمربی استقلال اضافه کرد: به هرحال فوتبال برد و باخت دارد و نمی‌شود در همه بازی‌‌ها برای نباختن به میدان رفت. حریف هم تلاش کرد. به هرحال بازیکنان ایرانی حرفه‌ای هستند و باید درک کنند که اگر رد چند مسابقه پیروز شدند نباید در باد این پیروزی‌ها بخوابند.

وی درباره بهبودی امیدرضا روانخواه گفت: او هنوز بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست. نبود آرش برهانی در خط حمله همه ما را دچار مشکل کرده و امیدوارم که روانخواه بازیکن 90 دقیقه‌ای شود.
مظلومی درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، گفت: ما از ابتدا هم هدفمان این بود که جزء تیم‌هایی باشیم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. هنوز چیزی را از دست ندادیم. بازی‌های سخت خود را در دور رفت گذراندیم و در دور بازگشت بازی‌های بهتری را در خانه داریم. مطمئن باشید سهمیه آسیا را کسب می‌کنیم و برای قهرمانی هم تلاش خواهیم کرد.
در پایان کنفرانس خبرنگاران آبادانی به دلیل احترام گذاشتن پرویز مظلومی به هواداران نفت برای وی دست زدند.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: